Aankomst in het Mooie Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Kim Burlage - WaarBenJij.nu Aankomst in het Mooie Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Kim Burlage - WaarBenJij.nu

Aankomst in het Mooie Suriname

Door: kimburlage

Blijf op de hoogte en volg Kim

13 Mei 2012 | Suriname, Paramaribo

Lieve allemaal,

Vele hebben al het een en ander van mij gehoord en was 1 verhaal al ongeveer 10 keer aan het vertellen dus toch besploten om zo veel mogenlijk berichtjes hier te gaan plaatsen zodat ik voor als ik terug ben een leuke herinnering heb. en jullie up to date blijven van mijn bevindingen en ervaringen in Suriname.

Om even kort te beschrijven wat ik ga doen en hoe ik eraan gekomen ben.
Ik was opzoek naar een buitenland stage en daarbij stuite ik op de site van Suristage.com. met een leuke vacaturen bij een adventure resort Dan ta Bai. Alles geregeld en nu ziet ik Hier in Paramaribo.

Zaterdag 12 mei ben ik vanuit huis vertrokken sochtens om 07:00 uur al opstaan om optijd op Schiphol te zijn. 10:10 boarden en vervolgens daar in zo een kleine ruimte wachten tot 11:30 dat we het vliegtuig in konden om 12:10 lieten de wielen los en was ik echt vertrokken.
Naast mij in ht vliegtuig 2 hele leuke mensen rechts een man die op familie bezoek ging na 3 jaar. en links een vouwtje die na een jaar terug keerde. zij heeft me nog het een en ander bijgekletst over suriname en lekker tijdens de reis een beetje mee kunnen kletsen enzo.
om 15:30 waren we idd keurig geland te Paramaribo!
Daar opzoek naar mijn stage begeleider die gelukkig gevonden en 45 Km naar het huis gereden waar we een afspraak hadden met de beheerder van het huis.
leuke kamer is niet veel meer dan een bed, kast, koelkast, ventilator en een klamboe Oja en een TV (Zucht) maar leuk dat ie der is misschien binnenkort maar is een Surinaamse zender gaan bekijken dan he!
4 Huisgenoten waarvan ik er al 2 heb gezien en ! Heb leren kennen die mij namelijk mee uiteten nam dus super gaaf! Super bedankt daarvoor! tijdens het eten een beetje zijn bevindingen en tips mee gekregen dus dat was ook wel heel leuk! terug naar huis. Hun gingen uit was inmiddels al 02:00 uur dus ik had letterijk de klok al 2 keer rond voelen gaan dus ben lekker in me kamertje gaan rommelen en daar heerlijk in slaap gevallen.

Nu Zondag 13 mei. Moederdag! mama is heel ver weg maar ik hoop echt dat ze een hele mooie zonnige dag heeft en kan genieten van de rust en ruimte.
Nu eigenlijk al 2 uur wakker en aan het wachten op me huisgenootjes om ergens ontbijt te vinden. dus ben benieuwd waneer dat gaat gebeuren.
Iedergeval goed uitzicht terwijl ik dit buiten op het balkon aan het typen ben.

Maandag met Jan (me stagebemiddelaar) een rondleiding door Paramaribo en alles wat ik moet weten dus ben heel benieuwd! eerst kijken wat deze eerste vije Zondag mij brengt!

Liefs,
Kim

  • 13 Mei 2012 - 15:55

    Michiel:

    Wat leuk dat je stage in het buitenland gaat lopen, veel succes daar!

  • 14 Mei 2012 - 14:05

    Henriette V.d. Laar.:

    hallo kim.
    wat leuk dat ik je op deze manier kan volgen, fijn om te lezen dat de start allemaal erg voorspoeding is gegaan. ik kijk uit naar jouw ervaringsverslagen en wens je een super leerzame en fijne periode toe.
    vrgr henriette, Helicon opleidingen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Stage in Paramaribo

Stage bij Dan Ta Bai.

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2012

Weer veilig thuis in Nederland

28 Juni 2012

Aftellen!!!!

19 Juni 2012

Al over de helft

12 Juni 2012

Druk druk druk....

30 Mei 2012

Time flyes .....
Kim

Actief sinds 13 Mei 2012
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 8370

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 11 Augustus 2015

Japan

26 Juli 2015 - 09 Augustus 2015

World Jamboree Japan 2015

12 Mei 2012 - 04 Juli 2012

Stage in Paramaribo

Landen bezocht: