Aftellen!!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Kim Burlage - WaarBenJij.nu Aftellen!!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Kim Burlage - WaarBenJij.nu

Aftellen!!!!

Door: kimburlage

Blijf op de hoogte en volg Kim

28 Juni 2012 | Suriname, Paramaribo

Lieve Allemaal,

Er zijn al weer heel wat dagen verstreken! Vooral veel hele leuke dagen of momenten, maar ook minder leuke momenten hebben me gepasseerd.

De leuke Dingen zijn natuurlijk dat iedere dag hier weer een groot feest is. Vol leuke en nieuwe ervaringen.

Dinsdag 18-06 waren we weer volledig terug in de stad dus ben ik met Joris en Lisa wezen lunchen bij Zus & Zo dat beviel weer zeer goed! Daarna nog even met Joris souveniers wezen kopen (dit is tevens het moment dat de foto van in de krant geschoten is.)Nog even aan stage gewerkt want dat moet natuurlijk ook blijven gebeuren. Savonds natuurlijk weer gezellig gekokkereld. En daarna rond 22h richting Eightball Karaoke! We waren met zijn 8en daarheen dus was een leuke groep.

Woensdag even buiten de deur wezen ontbijten, daarna naar Fort Zeelandia, en bij Tangalo ijsje gegeten. Smiddags kaartspelletjes gedaan! Nieuwe verslaving Ligeretto. Even op de WII Dansen en karaoke gedaan voor zo een 4 uur.

Donderdag kreeg ik het leuke nieuws te horen dat Marouschka geslaagt is voor haar rijbewijs! Gefeliciteerd! sochtens naar "weg naar zee" geweest hier staat een grote Hindoestaanse tempel. Heel mooi om te zien en te zijn. Daarna nog naar een Surinaams Crematorium klinkt wat liguber maar is heel interressant om is te zien hoe dat hier werkt.
Savonds kwamen Amir en Michelle voor ons Bami koken Jummie!!! Daarna Havanna was echt de leukste keer havanna tot nu toe zo gezellig! en zo leuk! Hoop dat het vannavond minstens net zo leuk is!

Vrijdag ben ik helemaal kwijt maar savonds hebben we heerlijk gegeten bij Eden een aziatisch restaurant om afscheid te nemen van Joris.

Zaterdag Laatste ochtend voor Joris dus ontbijten bij Lekker! Was weer heerijk en erg gezellig daarna naar Zanderij gegaan om Joris af te zetten. Want die moest ons helaas verlaten Daarna door gereden met Lisa, Amir en Michelle richting Dan Ta Bai.

Zondag vertrokken Lisa, Amir en Michelle weer vanaf Dan Ta Bai naar huis omdat Michelle zondag al weer het vliegtuig op moest. Veel te snel al weer. Ik verder gegaan met stage 3 groepen begeleid, veel gekayakt en gekletst met iedereen.

Maandag nog wat gevlogen over de kabelbaan,Controles uitgevoerd en wat onderhoud gepleegt, kayaken, en zo met de laatste gasten die er nog waren wat gesproken enz.

Dinsdag afscheid genomen van iedereen die ik op Dan Ta Bai heb leren kennen. opgeruimd en al en spullen bij elkaar gezocht die nog door het huis daar rond slingerde. Nog even een rondje gekayakt. En daarna de bus in gestapt opweg terug naar de Stad.

Woensdag Met lisa naar de Hermittage Mall geweest om lekker te shoppen, daarna even printen en een afspraak bij Zus & Zo met mijn stage begeleiders voor het tekenen van al mijn papieren.

Donderdag dat is vandaag alweer ben ik super blij dat al mijn stage papieren hier goed gekeurd en getekent zijn! Hopenlijk dat dit door school straks ook allemaal goed word gekeurd. En nu alleen alles gewoon rustig aan afronden en vooral genieten van deze vrije dagen. Smiddags nog wezen shoppen met Lisa en Irma. Vanavond weer lekker zelf koken en daarna Havanna!!!! Zin in mijn laatste keertje alweer.

Dus zo doen-de echt heel veel kunnen geniet en mogen genieten van alle lieve en fijne mensen om mij heen. De gastvrijheid op mijn stage en de ruimte om me te kunnen ontwikkelen.

En nu aftellen tot het vliegtuig vertrekt. Zijn er al middelen om de tijd stil te zetten? Zodat ik nog iets langer kan genieten.

Heel veel liefs,
Kim

  • 28 Juni 2012 - 21:47

    Marouschka:

    Hee lieve zus, het is jammer dat de tijd zo snel gaat maar gelukkig zien we je dan weer ga lekker bruin worden je laatste dagen en genieten dan komt het allemaal goed! En dan woensdag als je thuis bent zitten we op je te wachten :D jippie:d
    Spreek je snel xxx<3

  • 28 Juni 2012 - 21:48

    Henriette:

    he kim, is snap dat je niet graag terug gaat naar ons kikkerlandje maar troost je met de gedachte dat het hier lekker zomer is en we hebben vakantie, dus dat vooruitzicht is ook lekker he? je ziet dan weer iedereen die je veel te lang niet gezien hebt en dat is ook heel leuk toch?
    ik wens je een fijne zomer toe en zie je na de vakantie.
    groet henriette van de laar, Helicon

  • 28 Juni 2012 - 22:44

    Michelle:

    Geniet echt nog van iedere minuut, want ik ben nu 4 dagen thuis maar mn hoofd zit iedere minuut in Suriname!! :( Geniet van je laatste avond Havana! (ik vond het vorige week trouwens ook echt de leukste avond van Havana!! maar er waren ook leuke mensen! :))))!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Stage in Paramaribo

Stage bij Dan Ta Bai.

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2012

Weer veilig thuis in Nederland

28 Juni 2012

Aftellen!!!!

19 Juni 2012

Al over de helft

12 Juni 2012

Druk druk druk....

30 Mei 2012

Time flyes .....
Kim

Actief sinds 13 Mei 2012
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 8352

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 11 Augustus 2015

Japan

26 Juli 2015 - 09 Augustus 2015

World Jamboree Japan 2015

12 Mei 2012 - 04 Juli 2012

Stage in Paramaribo

Landen bezocht: