Alweer 1 week voorbij. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Kim Burlage - WaarBenJij.nu Alweer 1 week voorbij. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Kim Burlage - WaarBenJij.nu

Alweer 1 week voorbij.

Door: kimburlage

Blijf op de hoogte en volg Kim

19 Mei 2012 | Suriname, Paramaribo

Lieve allemaal,

Terwijl ik zo begin te typen en terug keek op alles wat ik de afgelopen week heb gedaan. Denk ik terug aan een hele mooie en vooral hele leuke tijd. Ik heb mij iedere dag prima vermaakt en het echt naar me zin gehad. Stage is nogsteeds niet echt begonnen echt iets van hier. Ik zou inmiddels al 3 keer vertrokken zijn maar iedere keer met een rede ging dit niet door. Dus hopelijk kunnen en we as week eindelijk echt aan de slag! Tot die tijd heb ik volop genoten van de omgeving en de mensen om mij heen.

Dinsdag 15 mei rustig dagje naar Zanderij geweest om wat mensnen weg te brengen die vertrokken naar Nederland. savonds naar American Pie Reunion. Lekker kunnen lachen daarna nog eightball(karaokebar) en een braziliaans tentje. Om even de verschillen in de verschillende terasjes te kunnen zien en ontdekken.

Woensdag 16 mei de gehele dag bij Overbridge geweest dus lekker kunnen luieren in een hangmat en genieten van de mooie natuur om je heen. savonde natuurlijk weer gebruikelijke rondje eten koken, cafe, uitgaan Touché.

Donderdag 17 mei hang dag beetje thuis geweest. Savonds lekker koken en met zijn alleen op de WII Karaoke gedaan. Totdat we vertrokken naar de Havanna Was weer een leuke nieuwe ervaring. leuke dans tent waar je een leuke avond kunt hebben.

Vrijdag 18 mei. Waarschijnlijk toch wel het hoogte punt van deze week!
Ik ben met de auto naar de Koffie en cacao plantages gereden (peperpot) Dit was mijn eerste ervaring met aan de linkerkant van de weg rijden Rechts sturen was ik al bekend mee maar dit was een zeer leuke ervaring!De Plantages bezocht ik Samen met Amir die op familiebezoek ging waardoor ik echt heb kunnen zien hoe deze mensen daar leven en hoe zij zijn. Zo zijn we langs 2 verschillende plantages geweest en heb ik daar kunnen mee eten. Savonds natuurlijk weer gezellig met de hele groep uit bij touché

En zo was mijn gehele eerste week al weer rond. Het is zo super snel gegaan. En heb veel leuke nieuwe dingen kunnen zien, veel gedaan. Zo kijk ik dan dus terug op een leerzame en leuke week ondanks dat ik dus nog geen stage heb kunnen lopen of wat ook. Weet ik zeker dat ik zelf al heel veel gegroeid ben.

Liefs,
Kim

  • 23 Mei 2012 - 20:00

    Opa:

    Wat fijn dat je het daar zo snel naar jezin hebt,nu dan maar hopen op je snelle stage ...Veel plezier ,lieve groetjes van Opa & Oma

  • 29 Mei 2012 - 15:37

    Martijn:

    Super leuk om jouw reisverslagen te lezen. Het is geweldig om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Geniet er nog maar lekker van en de blog ga ik in de gaten houden! Ik ben benieuwd naar de avonturen in de jungle! Liefs! Martijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Stage in Paramaribo

Stage bij Dan Ta Bai.

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2012

Weer veilig thuis in Nederland

28 Juni 2012

Aftellen!!!!

19 Juni 2012

Al over de helft

12 Juni 2012

Druk druk druk....

30 Mei 2012

Time flyes .....
Kim

Actief sinds 13 Mei 2012
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 8352

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 11 Augustus 2015

Japan

26 Juli 2015 - 09 Augustus 2015

World Jamboree Japan 2015

12 Mei 2012 - 04 Juli 2012

Stage in Paramaribo

Landen bezocht: