Dag 13- 24 World scout Jamboree - Reisverslag uit Hōfu, Japan van Kim Burlage - WaarBenJij.nu Dag 13- 24 World scout Jamboree - Reisverslag uit Hōfu, Japan van Kim Burlage - WaarBenJij.nu

Dag 13- 24 World scout Jamboree

Blijf op de hoogte en volg Kim

13 Augustus 2015 | Japan, Hōfu

Inmiddels weer thuis in Almere. Na een geweldige ervaring in Japan en op de Jamboree. Ik had echt een super baan op de Jamboree ik was Camp Staff van camp ENA dat hield in dat wij 51 Units onder ons hoede hadden en iedere troep uit ca. 40-50 personen bestond.
Mijn werkzaamheden bestonden vooral uit vragen beantwoorden, Toiletten en douches poetsen, Telefoons opladen, Chiefmeeting geven.
Verder natuurlijk een onwijs leuk team aan collega's gehad vanuit alle windstreken. Veel plezier en lol gehad met de mensen van het badhuis van de eerdere weekenden. Blij dat ik jullie zo veel heb mogen tegen komen jullie hebben mijn tijd daar echt wel gezelliger gemaakt!
De Jamboree heeft me weer ontzettend veel gebracht waar ik hopelijk nog heel lang van mag genieten! Zou het niet gemist willen hebben. Zo een bijzondere ervaring.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 13 Mei 2012
Verslag gelezen: 1185
Totaal aantal bezoekers 8330

Voorgaande reizen:

13 Juli 2015 - 11 Augustus 2015

Japan

26 Juli 2015 - 09 Augustus 2015

World Jamboree Japan 2015

12 Mei 2012 - 04 Juli 2012

Stage in Paramaribo

Landen bezocht: