Dag 5 Tokyo/Kyoto. Imperial palace. - Reisverslag uit Kami-toba, Japan van Kim Burlage - WaarBenJij.nu Dag 5 Tokyo/Kyoto. Imperial palace. - Reisverslag uit Kami-toba, Japan van Kim Burlage - WaarBenJij.nu

Dag 5 Tokyo/Kyoto. Imperial palace.

Blijf op de hoogte en volg Kim

19 Juli 2015 | Japan, Kami-toba

Imparial palace is maar 2 keer per jaar open voor bezichtiging dus wij hebben hem bekeken vanaf buiten in een hele grote tuin met Japanse bomen. mooi!
Daarna naar Kyoto met de shinkansen. bijzonder een trein die zo snel gaat. 2 uur ik de trein naar Kyoto. En een zeer wisselend uitzicht. van dicht bebouwd tot grote open velden met rivieren/kanalen. Sommige delen leken heel westers terwijl andere delen echt Japans leken zoals ik me dan Japans voorstel.
Eenmaal aangekomen in Kyoto ingecheckt in het volgende hotel. heel anders dan het vorige 4 persoons kamer op een soort judomat op de grond. Savonds met verschillende Ist'ers in Kyoto in de karaoke bar gezeten heel leuk en gezellig!!! Echt even genieten gewoon. En nu de matjes uittesten.