Dag 2 Tokyo. Meiji Jingu, Shinjuku, gouverment tow - Reisverslag uit Shinjuku, Japan van Kim Burlage - WaarBenJij.nu Dag 2 Tokyo. Meiji Jingu, Shinjuku, gouverment tow - Reisverslag uit Shinjuku, Japan van Kim Burlage - WaarBenJij.nu

Dag 2 Tokyo. Meiji Jingu, Shinjuku, gouverment tow

Blijf op de hoogte en volg Kim

15 Juli 2015 | Japan, Shinjuku

Vandaag was een gevarieerde dag!
meiji jingu graden: Een hele grote tuin grote vijver met kooikarpers, schildpadden en waterlelies. Grote kevers en paddestoelen op het land. Een binnenplaats met grote tempel achtige gebouwen heel gaaf.
shinjuku pc hoofdstraat / rode buurt:
De hoofdstraat is de enigste straat waar ik een 3 tal dure europesche auto's heb zien rijden. Veel lampjes en vooral dure auto's. De rode buurt is heel anders dan bij ons alles is verborgen achter doeken, deuren en veel mannen die alles in de gaten houden.
gouverment tower 230m hoogte uitzicht. Met dag en schemer geweest echt een gigantisch uitzicht helaas niet de MT.Fuiji kunnen zien maar het uitzicht was geweldig!!

was een lange dag maar ontzetten genoten van alle mooie dingen die ik gezien en beleefd heb! Vind het gezellig met me Syl,Steef&Richard ook wel heeeeel belangrijk! Heb het echt naar me zij hier. Heerlijk tot rust komen.