Vlucht, aankomst en eerste ervaringen.... - Reisverslag uit Higashi-oizu, Japan van Kim Burlage - WaarBenJij.nu Vlucht, aankomst en eerste ervaringen.... - Reisverslag uit Higashi-oizu, Japan van Kim Burlage - WaarBenJij.nu

Vlucht, aankomst en eerste ervaringen....

Blijf op de hoogte en volg Kim

14 Juli 2015 | Japan, Higashi-oizu

Vanochtend om 7 h opgestaan om om 11:55 vliegen vanaf Amsterdam naar Helsinki te vliegen samen met Sylvia, Stefan en Richard. Vol goede moed en veel zin die kant op. uitgezwaaid door papa, zusje en opa.
15:15 geland op Helsinki lekker even gewandeld, telefoons opgeladen en koffie gedronken17:30 vliegen
09:00 narita airport Tokio. Een heel groot station kaartjes over wat je komt doen voor je visum invullen en inleveren altijd even een spannend moment. Daarna met de trein naar station Tokio waar we om 10:30uur aankwamen. Daar de toerist informatie overvallen voor alles over Tokio enz. en ook de JapanRailPass geactiveerd. Vanuit daar met de trein naar ons station higashi-Jüjö waar we om 13:30h incheckte in Hotel flexstay-in Higashi-Jujo. Daar kwamen we toch wel hele bijzondere dingen tegen. Deurposten zo klein dat de meeste van ons moeten bukken om eronder door te komen. Een kleine douche en een wc met zeer lachwekkende effecten. daarna even snel een powernap van 3 uurtjes. en daarna op jacht naar avond eten. dat was erg lekker en waren we ook wel erg aan toe! bijzonder dingen gezien warme koffie uit een vendingmachine waar ook koude dranken in staan. Daarna terug naar het hotel voor een borrel de planning voor morgen maken nouja die is inmiddels bijna af!!

Leuke dingen van de eerste dag!
- Ik leef momenteel 9 uur eerder dan jullie.
- Het verkeer rijd links.
- vendingmachine bied warme en koude dranken aan.
- Ik ben me er echt nog totaal niet van bewust al in Japan te zijn.
- Het geluidje vd trein doet je denken aan jet geluid vd ijscoman.

• 14 Juli 2015 - 18:56

Marous: